Oh!Belog

Friday, March 11, 2011

Kebahagian Yang Hakiki.

Lama dah tak update ni benda.... Tersangatlah bz dengan kehidupan, assingment walaupun x buat mana pun hahahaha....bz nak tackel MR. G aku...LALALA.... bz melihat lakonan duniawi walaupun dorang x sehebat mana..huhuhuhu..

Entry kali ini berkenaan Kebahagian. Semua orang dalam dunia ini nak bahagia kan. Tipulah kalau kamu cakap x. Ada yang nak bahagia dengan Famili, ada yang nak bahagia dengan member-member Sekepala, ada yang nak bahagia dengan Duit yang banyak, ada yang bahagia dengan orang tercinta, ada yang bahagia dengan Merosakkan kebahagian orang lain dan ada yang bahagia apabila bila melihat Orang Yang Di Cintai bahagia. Pendek kata kita boleh bahagia dengan cara yang kita nak.
Kebahagian bagi aku apabila famili aku berjaya dalam kehidupan mereka. Aku nak tengok orang yang kutuk famili aku terdiam dan makan balik segala kutukan mereka tu. Dah adat kan orang lain x boleh tengok orang lain senang sikit.HAHAHAHA. Kebahagian bagi aku juga adalah aku nak tengok orang yang aku sayang bahagia dengan orang yang dia cintai. Aku da try buat part ni. Terus-terang aku cakap memang susah nak melakukannya. Sampai sekarang aku masih cuba lakukan walaupun aku skrg try tackle c MR. G.
Bayangkanlah bila c dia yang kita habiskan masa selama bertahun-tahun, try test market ma dia walaupun x meluahkan yang dia sayang kat kita tapi dengan perlakuannya pun dah mencerminkan dia sayang kat kita. Tipulah kalau aku tidak terbuai dengan perasaan tu. wei AKU SUKA KAU TAU TAK. 5 tahun aku pendam perasaan aku dengan kau tapi kau boleh kahwin dengan orang lain. Orang gila pun tahu sedih, kecewa apatah lagi aku yang masih waras ni. Walaupun kau da main-mainkan perasaan aku sebegitu lama tapi aku tetap berharap yang kau bahagia dengan rumah tangga kau. Bahagia dengan anak bini mu. Aku gembira bila tengok kau bahagia bersama walaupun teramat sukar sekali.

0 comments: