Oh!Belog

Tuesday, July 24, 2012

Surat to my bestman

Assalammualaikum

Dear Paci,
Aku cuba untuk faham kau.
Mungkin kau busy dengan assignment yang tengah melambak kot.
Tapi takkan 1 sms or phone call pun kau tak leh buat.
Aku nak juga hantar sms or call kau.
Tapi aku takut aku annoying kau.

Dear paci,
Sebanyak mana pun aku cuba untuk faham kau cuba untuk sabar akan semuanya,
sebanyak mana masa yang aku bagi kepada kau,
Kau tetap takkan pernah sedar kan?

Seringkali c setan berbisik kat hatiku ini,
kau ada masa sms or call perempuan lain ,
or yg lebih mengharukan lg dgn c adik kesayangan kau itu.

Kau cakap biar masa yang menentukan hubungan kita.
Well aku cakap, sebanyak mana pun masa yang kita ambil,
kalau kau layan aku macam gini,
x effort nak jayakan hubungan ini semuanya sia-sia sayang.

Kau cakap kau tak nak lukakan hati aku,
Tak nak sakitkan hati aku, 
Tak nak tengok aku sedih.
Well bagi aku itu semua still dalam list kau kan.

Aku sayang kau, Kau pun sayang aku.
Aku sukakan kau, Kau pun sukakan aku.
Aku cintakan kau, Tapi aku tak tahu Kau cintakan aku atau tak.

Seriously paci,
Aku nak jadi isteri kau, ibu kepada anak-anak kau.
Dan anak kepada kedua ibubapa kau. Can u make it happen?

2 1/2 tahun aku tunggu untuk dapatkan jawapan yang kau suka aku.
Tak jadi masalah bagi aku kalau tunggu 2 1/2 tahun lagi untuk kau benar-benar pasti untuk jadikan aku yang halal di sisimu... Ya Allah aku memohon padamu..Bukakan pintu hatinya dan lapangkanlah hatinya untuk menerima aku...

0 comments: