Oh!Belog

Sunday, October 7, 2012

D'angkat Siblings

Assalammualaikum...

Mula-mula sekali aku nak say sorry kepada pembaca-pembaca blog aku ini... ( Ada ke? ). Hahaha.. Sorry sebab lama teda entry baru..


D'angkat siblings.. What the hell is that? Apa yang diangkat? Siapa pula yang terangkat and mengangkat? Aku saja-saja create that word supaya nampak cool..cewah... Back to the story, ianya membawa maksud adik-beradik angkat. not such as family angkat yang legal tau but alaaa...term budak-budak sekolah sekarang yang mengangkat diri mereka menjadi D'angkat Siblings...( P/s Student U juga).Bapok angkat ada juga ka?... Hahaha...

Seriously entah kenapa aku tersangat tak suka akan term perhubungan tersebut. Umur just beza beberapa bulan sudah terabang or terkakak angkat. Walawei... Sungguh aku geli. Yuks.. Aku bet lah, dengan the real siblings kau, kau tak berkelakuan gitu.. Nak relod sms u'r abang angkat suruh belikan, nak resepi just tanyak u'r kakak angkat..even masalah yang ridiculous mesti naka D'angkat Siblings kau tu jugakan. So, yang berada di rumah kamu itu apa tunggul kayu or patung buddha. U had u'r family in there. Jangan nak terangkat sangatlah...

Even aku dengan abang aku,bertahun-tahun lamanya baru aku call him as my abang. Inikan pula yang baru beberapa bulan kenal..  Oh please.. Don't be the plastic bag lah. Before u could have D'angkat Siblings u must treat u'r real siblings properly lah. so adik2 yg di luar sana...belajar bg pandai dulu jangan nak gatal sangat nak berangkat-angkat ni. For someone i just hate from the bottom of my heart please la, aku dah muak sangat.. Sekian...

Do hate me if u don't like me. Like i care rite...

0 comments: