Oh!Belog

Saturday, November 19, 2011

ME & HER






Hello November. My oh My. It's been a long time since the last post. Ok sebagai pembuka kata, ASSALAMMUALAIKUM kpd anda semua. Jawab jangan x jawab.

Ok lately ini aku tersangat-sangatlah bz dengan aktiviti-aktiviti U. Hari tu kami g KB. Nantilah aku uplod pic2 yg telah di ambil. Tapi tujuan aku post ni benda adalah disebabkan oleh dia. Kalau tiada dia di UMS ini aku x hidup kot, Hahaha. Dia dah mcm twin aku kot. Dan dia dah byk tlg aku n begitu juga aku. Kalau salah seorg dari kami x ada x meriahlah UMS 2..HAHAHA.. Orang tu adalah DIA.....



Amat over kan..hahahaha. Dia mmg over pun. wakakaka. Tp best kwn dgn dia ni. Hanya dia yg selalu ada bila aku ada problem. walaupun x sampai 3 tahun kenal tp perasaan aku berkata yg kami tlh kenal berlama-lamanya. HuHuHu.


Antara aktiviti-aktiviti gila yang kami buat bersama-sama...




yang ini ketika stress dgn lec hutan yg mental....




aktiviti paling favret kami...kbox..hahaha..x kira masa, tempat n keadaan..




tempat favret ambik pic kat class kot..huhuhu..sila abaikan mamat di atas...



ni klu budak2 tgk ni boleh nangis kot..hahahaha



ni tym boring dlm bus otw balik dr KB.huhu

Anyway banyak lg pic aku ma dia. dr zaman kegelapan sampai skrg. Tapi x dapat didedahkan atas sebab2 yang tertentu..huhuhuhu. Dapat disimpulkan di sini apa yg merapatkan kami adalah sikap n aktiviti yg kami minat cthnya kbox, tgk wyg, perangai gila2 n yg teramat gila n suka ambil gambar..huhu

2 comments:

ZoRa BiEy said...

akula dia itu.....hahhaa...bangga ni....^_________^

IyanAslom said...

wakakakkakaka...jgn la riak nyah..hahahahaha