Oh!Belog

Tuesday, April 3, 2012

Aku menangis lagi

Mood saya tengah bercelaru. Sedih ada, gembira ada, macam mahu bunuh orang pun ada. Mungkin kamu da bosan baca post aku pasal mamat 2 saja. Tapi ada aku kisah semua tu. Ada ke orang nak baca blog ni selain c maci ma adik2 ku.

Ya ampun. Kenapalah dia suka wat aku mcm ni. Sekejap dia buat aku happy tapi dalam masa yg sama dia musnahkan kegembiraan aku itu. Selalu terjadi macam ini. Kalau kau suka aku cakap terus terang. Kalau x suka cakap juga. Janganlah main tarik-tali dengan aku ba. 2 tahun lebih dah keadaan kita macam ini. Kalau tidak kerana minah kampung 2 aku da hidup happy dengan dia tanpa ada apa2 gangguan..hahahahaha 

Kelmarin hari paling gembira. Tiba2 muncul pula post dia yg dlm kekecewaan kunun sebab kena tipu oleh somebody... Who the hell yg tipu ko. Perempuan tu ke org perempuan lain. Kau cakap kau benci orang yang x jujur dengan kau. Habis kau 2 jujur la sangat. Tahap dewa2 ke kejujuran kau tu. Sakit hati sangat ke kau dgn penipuan org tu? Hati aku ko x mahu tau ka? Kalau la kau boleh nampak hati aku mcm mana baru kau tau yg "sakit hati" itu macam mana.. Jangan cakap pasal sakit hati dengan aku sebab perkataan itu dah sebati dah dengan aku selama 2 tahun lebih da. Sampai aku tak tahu nak express macam mana keadaan hati aku da.

Arghhhh... Tension siot. Aku pula dengan baik hatinya pergi pujuk kau yg kunun2nya sakit hati tu. Bodoh yang amat ba kau ini Farah Izyan. hati org kau mahu jaga berabis. Hati kau sendiri kau tak jaga. Cuba kau tanya dengan hati kau tu ok ka tidak dah tu. Hahahahaha...boleh jadi gila kena buat macam gini ni tau...

Mustahil la bah kau x perasan yg aku suka kau. Banyak da hint2 da aku bg ni.. Tapi kau masih buat nda tau juga.. Astaga.... AKU SUKA KAU BAH NI GILA..... KAU FAHAM KA TIDAK NI...PERNAH KAU NAMPAK AKU LAYAN LELAKI2 DLM CLASS SEPERTI AKU LAYAN KAU? TEDA KAN. SO BUKALAH BA MATA TU DENGAN SELUAS-LUAS YANG MUNGKIN.. .. Aku macam x sanggup da hidup dalam keadaan macam gini... Ini bukan aku... Aku x kenal siapa org yang bernama Farah Izyan sekarang ini yang hidup hanya untuk menyenangkan hati orang. Aku rindu Farah Izyan yang dulu.. And the very important thing is aku rindu dengan MR G yg dulu.. Yang selalu ada dengan aku setiap masa not terpaksa membahagikan masa dia dengan perempuan kg 2.

Overnya aku ni kan..Bukannya mamat tu tau juga apa yg aku post kat sini..hahahaha... Tentu kamu ckp aku ini syok sendiri kan. Hahaha.. kamu x berada dlm keadaan aku skrg ini.. Syok sendiri apa dia kalau dia buat perangai yg paling kiut ma aku saja. Kalau sama c maci nda pula pernah. Nda kan aku yang mahu kena cakap dulu. Walaupun ini zaman moden aku tetap mcm perempuan melayu terakhir ok. x gentelman la ko dia suruh aku start dulu..... JMR G aku suka kau bah ni... Tahap kritikal da ni. Tapi aku masih waras lagi. Aku x nak tengok kau sedih2 aku x sanggup. Tapi dalam masa yang sama aku x nak tengok kau gembira dengan perempuan tu.

Aku ada cakap kan yang aku malas mahu ambil tahu dengan sapa kau sakit hati tu. itu sebab aku takut hati aku x kuat mahu dengar yg kau sakit hati sebab kena tipu dengan perempuan tu. Itu menunjukan kau ada hubungan dengan perempuan yg perasan lawa tu. Aku x sanggup!.... Sampai bila kita harus macam ini kan MR G... Apa status hubungan kita ini sebenarnya bagi kau. Itu yang aku mahu tahu sangat-sangat..

0 comments: