Oh!Belog

Sunday, April 8, 2012

My Sweet Library

ASSALAMMUALAIKUM

Lama x update blog ni <--- Sekali lagi ayat yang sangat Klise HuHuHu. Bukan apa I sakit ye peminat2 sekalian.. (Ada Ke?)..

Library oh library atau dalam Bahasa Melayu perpustakaan. Tentu semua tahu kan tempat tu. Kalau x tahu i x tahu nak cakap apa Nyah oi! Napa aku nak post pasal Library ini sebab kat dalam situ la kita dapat melihat bermacam-macam ragam. Hahaha..



Bertekad cemerlang...Sorry pic blur disebabkan uncle google x bg uplod pic lain..


Sebenarnya entry ini dah lama dalam draf blog I. Tapi banyak entry yang hangat2 terpaksa didahulukan.hahaha.. Nak dimulakan story.. Hari Rabu yg lalu aku n maci bersama2 member lain g lepak kat lib... Nak tau apa yg aku nampak di sana..Jeng..Jeng..Jeng..




Playing DOTA u oll... Hahaha.... aku x candid pic dorg.. Tp mcm gitu la keadaan dorang.. Hebat! salah guna kemudahan Library ba dorang. ..This action always dibuat oleh group budak cina la..Hahaha...Lucu tau.. Muka semangat ni..sekali tengok main dota kot..hahaha..


Itu yang budak lelaki. Kalau budak perempuannya pula teda keja lain selain tengok movie korea....Hello cik kak kat bilik x boleh tengok ke? Bajet ko buat assignment la 2 n semua orang pandang wah rajin budak ni..Ow pliss...Wei empunya blog ni ko pun pernah buat tau..hahahha.. Oh teda! Anyway guy pun ada juga buat mcm gini tau.


And perkara yang paling wajib bg student semasa dalam library ialah tak lain tak bukan apa u oll... Of cuz la GOSSIP. Mana boleh tinggal tu benda. Main Point tu. Sudah semestinya ada 1 group ni yang kunun2nya bajet hot. Hot ke? Bergosip sana sini..Hu ha hu ha sampai menganggu orang lain yang nak buat keja. Paling la aku benci ni group..hahahha...


N the last one is of cuz la on9 sampai muntah.. Dah namanya Library of cuz ada WIFI FREE... Ko mau on9 sampai mampus pun ok teda orang punya kisah.. Bagi yg teda BB tu di sana la dorang mengambil kesempatan mau update status FB, TWITTER, BLOG, TAGGED n so on..Bajet kamu artis ye NYAH!..hahahah..


Aku bukan apa aku x kisah semua benda tu. Tapi yang aku kisah aku ni sudahlah laptop besar gedebak, mau onn pun mesti guna charger dia. Yang bikin panas dia sana aku mau guna kemudahan Library tu semuanya soket2 ataupun plug2 full house ok. Kalau buat keja x pa gak ni benda yang x berfaedah pula kamu buat kan... Huhuhu... Itulah sebabnya aku ini bukan kaki Library... ada kemudahan disalahgunakan pula...Dunia Dunia..

0 comments: