Oh!Belog

Saturday, January 28, 2012

Running Man

Assalammualaikum..

Cuti Semester suda mari bro!..hahahha...
Time cuti ni aku kat rumah jak la nampaknya. Mahu keluar jalan2 ma member pun Big Boss da bising.uish!..Bila dorang mau sedar ni yg aku ni mau dekat 23 tahun dah hidup..haha



Ok entry hari ini pasal Running Man. Aku nak buat review sikit pasal program ini. Ini kalau lecture sejarah aku baca confirm menangis dorg tgk review ni..hahahaha. Cuti ini aku menghabiskan masa untuk Marathon tgk variety show ni. Sangat best uoll. Lucu, mendebarkan n scary pun ada.huhu.

Mc utama dia ialah: Yu Jae-suk

 Tengok muka dia pun lucu da. sangat talkative punya orang. Gelaran dia di situ ialah grasshopper

Kim Jong-kook 

Dia ni penyanyi tau. Tapi dalam Running Man semua orang takut kat dia. Dia kena gelar Sparta-kook sbb kemampuan, ketangkasan, kepantasan dia menangkap yg lain during the race mission.

Song Ji-hyo

Satu-satunya bungga di antara semua kumbang2 yg ada.. Walaupun perempuan dia dlm ranking kedua terkuat dlm show ni. Miss Blank adalah gelaran dia.

Gary

Muka mamat ni sangat Blur. sampai kena gelar Mr. Straight guy. Dlm kepala dia hanya Jihyo. mereka berdua juga digelarkan Monday Couple.

Ha-ha

Actually aku rasa Haha ni sangat kiut perangai dia.. Suka cari pasal dengan member2 lain dgn perangai kebudakan tu walaupun umur da tua bangka.hahaha.. Even dia kena gelar Pororo watak katun kanak2 di Korea.huhuhu

Song Joong-ki

Mamat paling ensem, kiut dalam show ini. Kena gelar Flower Joong-ki. Sangat aktif mau menang walaupun kadang2 dia ni x boleh pakai juga.huhu

Ji Suk-jin

Si uncle yg paling tua dlm show ni. Antara org terawal yg paling kena tangkap dlm race.

Lee Kwang-su

Tengok muka pun bikin panas..hahaha..x la..klu x mamat ni game show ini x best kot bg aku. Dengan perangainya yg hopeless, blur n senang mau predict mmg bg perencah bg show ni. Even kalau tgk muka mamat ini ada iras2 Avatar kan.hahaha.

Rugi kalau tidak tengok. Aku tengok pun sampai ulang2 ni. Bagi aku episode yg paling best bila guest dia choi min soo. Semua kesemua di atas ni amat takut dekat dia.hahahaha. Sampai choi min soo minta buat 1 segmen iaitu Hunting grasshopper semata-mata mahu balas dendam kat Yu Jae-suk..hahaha... Sangat lucu kot..kalau angpa nak tengok scr on9 sila g kat link ini : Running Man

0 comments: