Oh!Belog

Saturday, January 28, 2012

Sorry Man Utd...

Assalammualaikum....

HAHAHHAHHAHAHAHAHA...Ok Stop Yan..Wakakakkakakakaka... Boleh ka aku ketawa berabis ni...haha.... Wei Liverpool menang lagi.... Dalam 1 minggu dua2 Manchester kalah wei..hahaha...Ok2 no hard feeling die hard fan Man U n Man City..


YOU NEVER WALK ALONE...

Aku die hard fan Liverpool tahu. Dari kecil sampailah umur aku nak dekat 23 aku memang peminat setia dorg. Aku bukan mcm perempuan2 kat luar sana yg minat bola pasal pemain dia ensem ka x.. Cuba kamu tanya dorg, mereka tahu ka apa 2 off-side...hahahaha.... Confirm x terjawab.. Yang dorang tau terkinja2 bila mau score jak.. Lalalala.. Aku berani ckp mcm ni sbb dr umur aku 6 tahun minat aku terhadap Liverpool amat ketara. Ini disokong dgn dadi aku yg amat minat Liverpool juga.. Lagipun my dad dulu coach bola...

steven gerrard

This is my idol Captain..hahaha... Aku minat dia bukan sebab rupa tau. David beckham  lg ensem siot..huhu... Aku minat dia ni pasal Semangat mahu menang dia. Dapat dilihat time UEFA di Istanbul dulu lawan Ac Milan 2005. Liverpool ketinggalan 0-3. Tapi dalam 10 minit teakhir dorang bangkit menyamakan kedudukan n masuk penalti n terus Menang Kot..hahaha... Ini pun bermula dr gol Gerrard.haha.. Lagi 1 dia antara pemain yg x pernah marah or bergaduh dlm padang.. Cool gitu..


Aku x pernah suka Man U.. Sorry to say lah..hahahah... c Alex tu sombong mau mampus..pemain2 dia lg semuanya over2..hahahah



SETAN DAH KENA KUBUR....

0 comments: