Oh!Belog

Sunday, March 4, 2012

MY LIFE IS UNEXPECTED

ASSALAMMUALAIKUM

Kehidupan kita di dunia ini memang tak dijangkakan. Hari ini kita jumpa tu orang pastu dia menghilangkan diri n then tiba-tiba ia muncul kembali. Hahaha Kehidupan ini amat mempermainkan aku..

2.3 2012~ Tarikh yang amat membuatkan kehidupan aku kucar-kacir. Why? That person came back again. Oh NO!. Bertapa aku amat membenci itu orang. Why kau mesti datang balik. Mandat ko mmg besar kot. Time aku bercakap ngn Mr G dgn happy nya kemudian datang satu aura yg amat lain terus aku toleh kebelakang n NO mata kita bertentangan. My whole body was cold. Bertapa hebatnya penangan kau ya Mamat x guna.  Mr G mmg perasan akan perubahan aku, apa tidak time bercakap tiba2  aku terus berdiri n keluar dari class tu. Time tu aku mmg x boleh fikir da. Mana lg c Maci x hadir mmg aku solo2 time 2. Kalau ada tu maci ada juga kawan aku.

Time aku masuk balik dlm class sekali lg mata kita bertemu kan. Time tu aku tgk jak kau n what kau x wujud..Hahaha... Kau ingat kau dtg class balik aku akan suka kat kau ka? Sori ok.. Sudahla kau memalukan aku beberp sem ni. N ko expect aku nak berbaik2 ngan kau sori ok.. Lagipun hati aku dah terisi dgn org lain..Wakakaka I geli Nyah!..

Bercakap pasal Mr G.. Itu pun satu hal.. Sampai bila kita harus begini. Aku nampak apa yg ko buat tu MR G. Kau ingat aku buta ka? Bila PEREMPUAN ITU G parking aku nampak mata ko tgk kat luar ja. N sekali lagi aku buat bodoh!.. Nampak sangat aku masih mengharapkan kau kan. Aku da try ok kc lupa kau.. Tipu la kalau aku ckp aku x jealous.

0 comments: