Oh!Belog

Thursday, December 15, 2011

Hati yang kau sakiti

Assalammualaikum!

Amaran keras! Entry kali ini agak melodrama sikit.. Siapa tak tahan sila clik X... Saya tidak kisah... 

Dalam 2 hari sudah aku menitiskan air mata kerana seorang lelaki ini. Ada dia kisah? Dia langsung tidak tahu sama sekali. Alangkah sakitnya hati aku... Salah aku juga aku tidak kasih tahu perasaan aku dekat dia.. But tak kan lah perigi cari timba kot. Walaupun zaman ini da moden, tapi aku rasa aku x dapat lakukannya. Huhuhu.. Shame on me.

But tak kan dia x tahu langsung kot. Segala apa yang dia mahu aku turutkan juga walaupun adakalanya dia selalu sakitkan hati aku.... Aku hanya layak jadi sebagai Sahabat dia saja ke? WTF he was thinking. Dia x sedar ke? Semakin hari dia semakin menyakitkan hati aku... Kalau da x suka berkawan dgn aku or rimas dengan aku bagi tahu awal-awal. Ini tidak, dia bagi juga harapan dekat aku. Adakah aku EMERGENCY GF kau yang kau boleh datang dan pergi  sesuka hati.

Paling aku x puas hati boleh2 dia bagi tengok tu surat kat perempuan 2. Dan perempuan tu kc ketawa hasil usaha aku. WTF that bitch thinking. Cara dia lagi up ka dari aku.. Cakap yang hantar-hantar surat ini zaman dulu punya cara...Sakit hati aku! Mcm la cara kau maju sangat minta kirim2 salam dgn org lagi 2... Shit ow..kalau aku dapat 2 perempuan siap... Hanya aku dan Zoraya jak yang boleh kc ketawa 2 surat sebab aku yg buat..Bukan perempuan tu.. Aku x leh terima cara dia...Janganlah sampai post kat Fb supaya org semua tau bertapa bodohnya cara aku 2...

Tawar dah hati aku dekat MR G. Dia mmg x sedar da akan kewujudan aku da.. Hahaha... Farah Izyan bila la kau nak sedar ini yang dia hanya anggap kau sebagai kawan jak...Lalalala...Bila Saidi tanya apa hubungan kita kau cakap aku orang gaji kau kan jiuk... Kau tau bertapanya aku sakit hati time tu...Aku cakap kau always my pet forever! ko x faham ka simbolik ayat 2..aku nak kau ada dengan aku selamanya...hahaha..bertapa bodohnya aku bila jatuh cinta dengan orang yang tidak pandai menghargai diri aku..

Dorang selalu cakap yang kita couple ke x... Kau tahu tak yang aku sungguh2 nak cakap yg kita couple..hahahaa..Tapi itu hanya mimpi di siang hari ja kot....Jiuk sampai bila hati aku harus disakiti dan disakiti lagi. Sampai bila air mata ini harus jatuh lagi. Dan sampai bila kau harus sedar apa sebenarnya hubungan kita... Aku da tersangat tawar hati kot..