Oh!Belog

Tuesday, December 6, 2011

Kerja Gila

Assalammualaikum

Hello there December. Good bye November. 
Hari berganti hari, bulan berganti bulan, tapi kisah aku tetap sama sahaja. Menanti dan terus menanti. Bagaikan pungguk rindukan bulan...<-----Euww! Ayat aku kah 2? Overnya. Huhu. Ok berbalik kpd cerita asal. Dalam beberapa minggu ini I terlampau bz ye peminat2 sekalian..Hahaha. Bz buat asgmnt, bz tgk drama swasta n bz dgn masalah MR J dgn "anak raja mana". Lalala.. Klau ko baca post ni bdk perasan ada aku kesahh!!!... Lg aku suka. Ko suka sangatkan nama mu kena Mention..hahahaha.!

Tadi bersamaan 6 hb December aku telah buat kerja gila yg di mana c Maci Zoraya telah buat kat sorg paci gay beberapa sem yg dulu. Dgn bantuan c maci, sehelai kertas yg telah dituliskan dgn Art aku bertajuk Kerna Kau Lelaki tu, telah selamat diletakkan di motorsikal MR G. Hahaha.. Punyalah aku nerves tahap gaban td 2. Hahaha... keja gila yg amat telah dilakukan dlm sem ni. Huhuhu... Aku ka tu.. Bila tengok muka mamat tu baca 2 surat aku terasa mcm lucu kot. Hahaha.. Takut pun ada kalau dia tahu surat tu aku yg letak. Aku takut dengan penerimaan dia. Tapi sampai bila lg aku harus buat x tau ttg perasaan aku kan.

Banyak da peluang aku bagi kat dia. Tapi dia still buat bodoh jak dgn aku.. Mulanya aku pasrah jak tu kasih lepaskan dia kat perempuan 2. Tapi perempuan tu mengencang kat dlm Fb.. So apa lg. May the best women win kan. Hahahaha.. Kalau setakat pakai make up tebal mau tonjolkan diri baik x payah, klu setakat berlakon ko lah perempuan melayu yg terakhir baik x payah. klu setakat sekajap pakai n skjp x tudung 2 semata-mata menarik perhatian lelaki 2 ko baik belajar agama balik la.. So kita tgk sapa yg dapat!..Hahaha

0 comments: